We kunnen er kort over zijn, in vele opzichten is 2020 een rampjaar.
Helaas hebben wij als Spotting Group Volkel onze leuke plannen voor 2020 niet kunnen organiseren.
De reden mag duidelijk zijn: Covid.
Tegen het eind van de zomer vakantie echter, hebben we toch gevraagd of wij in ieder geval één basisbezoek mochten organiseren.
En zeker ook met een speciale reden, Leeuwarden komt namelijk met een aantal F35's deployen naar Volkel.
Echter, hoe wij dit kunnen organiseren met inachtneming van de covid regelgeving blijkt nogal een uitdaging.
Er was al nagedacht over een locatie e.d. (oude duitse baan) en over de (on)mogelijkheden.
Met andere woorden de Vliegbasis Volkel was welwillend.
De werkelijkheid heeft ons helaas weer achterhaald, en gezien de huidige omstandigheden heeft SGV in overleg met sectie communicatie besloten om voor dit jaar af te zien van een basisbezoek op Volkel. De hoofd reden is simpel: Covid.
Wij zien dit liever ook anders en kijken ook echt weer uit naar een bezoek, maar wij hebben gemeend, gezien de huidige omstandigheden, dit het enige juiste is. Ik hoop dat ons besluit op jullie begrip kan rekenen.
Vanzelfsprekend is het zo dat je altijd met mij van gedachten kan wisselen.
Mijn verzoek is wel om dat dan via bestuur@sgvolkel.nl te doen.
Ik hoop de volgende keer meer leukere aankondigingen te komen.
Allen, geniet van de hobby en stay safe!
Met vriendelijke groet,
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel.
Spotting Group Volkel
Postbus 77
5408 ZH Volkel
Nederland
e-mail: bestuur@sgvolkel.nl
www.sgvolkel.nl
Geen basisbezoek(en) meer in 2020
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Top user
- Contacteer:
Geen basisbezoek(en) meer in 2020
www.24december1944.com
-
- SGV Pro
Re: Geen basisbezoek(en) meer in 2020
Hallo Joost,
Erg jammer, maar heel begrijpelijk. Toch bedankt voor jullie inzet om dit mogelijk (proberen) te maken. Het wordt zeer gewaardeerd!
We mogen binnenkort dus F-35's verwachten !?
dank voor de info.
Erg jammer, maar heel begrijpelijk. Toch bedankt voor jullie inzet om dit mogelijk (proberen) te maken. Het wordt zeer gewaardeerd!
We mogen binnenkort dus F-35's verwachten !?
dank voor de info.
- Paul Baijens
- SGV Pro
Re: Geen basisbezoek(en) meer in 2020
Heel jammer.
Ben ermee eens dat het nu niet anders kan....
Fijn dat het bestuur zoveel moeite doet om ook in moeilijke tijd er iets van te maken. Geweldig, Bedankt !!
Tip voor de toekomst
SGV spottersdag zodra de 1e F-35 voor Volkel aankomt....
Om dit, bij aankomst van elke volgende F-35 voor Volkel, te herhalen lijkt me misschien wat teveel gevraagd.....
Ben ermee eens dat het nu niet anders kan....
Fijn dat het bestuur zoveel moeite doet om ook in moeilijke tijd er iets van te maken. Geweldig, Bedankt !!
Tip voor de toekomst
SGV spottersdag zodra de 1e F-35 voor Volkel aankomt....
Om dit, bij aankomst van elke volgende F-35 voor Volkel, te herhalen lijkt me misschien wat teveel gevraagd.....
groeten, Paul