Aankondiging basisbezoek aflevering Jordaanse F-16’s.
Alweer een aantal jaar geleden heeft het toenmalige kabinet besloten om 15 F-16’s af te stoten en te verkopen. De aflevering van deze F-16’s heeft een tijd op zich laten wachten maar het gaat dan toch gebeuren.
Gelukkig hebben velen van u 13 van deze F-16’s prachtig op de foto kunnen zetten toen deze op 13 april 2016 stonden opgesteld op het safaripark.
Hoewel bedroefd dat we een aantal F-16’s verliezen is Spotting Group Volkel toch verheugd met het feit dat wij aanwezig mogen zijn bij het vertrek van de Jordaanse F-16’s vanaf Vliegbasis Volkel.
De eerste cell van 5 zal Nederland reeds op 25 oktober a.s. verlaten.
Dit is eerder dan aanvankelijk de planning was. De data voor de tweede en derde cell zijn vooralsnog onbekend.
Op 25 oktober a.s. mogen wij met 39 man het vliegveld op om de kisten tijdens hun take-off te fotograferen en uit te zwaaien.
Voor dit bezoek vragen wij een bijdrage van 5 Euro. Dit bedrag zal volledig ten goede komen aan dierentuin ZieZoo en aan het goede doel van de Vliegbasis Volkel.
Het is zeer kort dag maar wij werden verrast door de vervroegde afleverdatum.
Inschrijving kan tot uiterlijk zondagmiddag 22 oktober 12:00!
Wil je deelnemen aan dit bezoek, schrijf je dan in via deze link.
En zoals altijd: zijn er méér aanmeldingen dan plaatsen, zal er worden geloot.
Met vriendelijke groet,
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel.
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Top user
- Contacteer:
www.24december1944.com
-
- SGV Advanced
Re: Aankondiging basisbezoek aflevering Jordaanse F-16’s.
Jammer dat ik het bericht nu pas lees en dus te laat ben om me aan te melden.
Betekent dus dat ik buiten het veld moet gaan staan.
Ik zou het erg op prijs stellen als het tijdstip van vertrek tijdig gemeld kan woreden op dit forum.
Dat maakt het wat makkelijker om het e.e.an. op mijn werk te regelen met verlof.
Succes alvast met het organiseren van dit zeer welkome basisbezoek.
Ik zou het erg op prijs stellen als het tijdstip van vertrek tijdig gemeld kan woreden op dit forum.
Dat maakt het wat makkelijker om het e.e.an. op mijn werk te regelen met verlof.
- Marien
- SGV Advanced
Re: Aankondiging basisbezoek aflevering Jordaanse F-16’s.
Ik denk ergens (vroeg) in de ochtend.robw schreef: ↑22 okt 2017 21:00Jammer dat ik het bericht nu pas lees en dus te laat ben om me aan te melden.
Groeten Marien