Fotobezoek vrijdag 8 december Vlb Volkel
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
- T-O
- Site Admin
Fotobezoek vrijdag 8 december Vlb Volkel
Geachte leden van Spotting Group Volkel,
Het komt niet vaak voor dat ik een bezoek kan aankondigen zonder exact te weten over het hoe en wat. Dat ik het nu tóch ga doen is omdat we anders te maken gaan krijgen met een té grote logistieke uitdaging.
Wat kan ik wel aankondigen?
Dat wij als Spotting Group Volkel op Vrijdag 8 December a.s. met maar liefst 150 personen welkom zijn op de vliegbasis Volkel.
Het feit dat we met zo een grote groep aanwezig mogen zijn mag geïnterpreteerd worden dat er iets speciaals staat te gebeuren in relatie tot de F-16.
De exacte invulling van het bezoek is op dit moment nog niet te zeggen simpelweg omdat er nog veel onduidelijkheden zijn.
Dat betekent ook dat het niet door kan gaan.
De keuze om het toch aan te kondigen, ligt in het feit dat er relatief veel voorbereiding tijd nodig zal zijn. Zelfs nu is er al een redelijke tijdsdruk. Vandaar dat de inschrijving vandaag start en op vrijdag avond 1 december 20:00 uur sluit.
Er zal een bijdrage van 15 euro gevraagd worden om kosten (zoals gebruik parkeer terrein ZieZoo) te kunnen dekken.
Samengevat:
Vrijdag 8 December 2023, (mogelijk) basisbezoek Volkel met 150 personen F-16 gerelateerd.
Inschrijven kan via LINK
Regelement: LINK
Met vriendelijke groet;
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel
Het komt niet vaak voor dat ik een bezoek kan aankondigen zonder exact te weten over het hoe en wat. Dat ik het nu tóch ga doen is omdat we anders te maken gaan krijgen met een té grote logistieke uitdaging.
Wat kan ik wel aankondigen?
Dat wij als Spotting Group Volkel op Vrijdag 8 December a.s. met maar liefst 150 personen welkom zijn op de vliegbasis Volkel.
Het feit dat we met zo een grote groep aanwezig mogen zijn mag geïnterpreteerd worden dat er iets speciaals staat te gebeuren in relatie tot de F-16.
De exacte invulling van het bezoek is op dit moment nog niet te zeggen simpelweg omdat er nog veel onduidelijkheden zijn.
Dat betekent ook dat het niet door kan gaan.
De keuze om het toch aan te kondigen, ligt in het feit dat er relatief veel voorbereiding tijd nodig zal zijn. Zelfs nu is er al een redelijke tijdsdruk. Vandaar dat de inschrijving vandaag start en op vrijdag avond 1 december 20:00 uur sluit.
Er zal een bijdrage van 15 euro gevraagd worden om kosten (zoals gebruik parkeer terrein ZieZoo) te kunnen dekken.
Samengevat:
Vrijdag 8 December 2023, (mogelijk) basisbezoek Volkel met 150 personen F-16 gerelateerd.
Inschrijven kan via LINK
Regelement: LINK
Met vriendelijke groet;
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel
- Aviator
- SGV Pro
- Contacteer:
Re: Fotobezoek vrijdag 8 december Vlb Volkel
Is dit alleen voor SGV-leden, of zijn ook forumleden welkom?
Greetz,
Ad
Greetz,
Ad
- T-O
- Site Admin
Ja, alleen voor SGV leden.
-
- SGV Advanced
is ook bekend welk dagdeel dit plaats gaat vinden?
ochtend/middag/avond?
Gr.
Richard
ochtend/middag/avond?
Gr.
Richard
Gr. Richard
-
- SGV Novice
Wanneer krijgen mensen bericht of ze ingeloot zijn of niet?
- T-O
- Site Admin
- T-O
- Site Admin
Zodra er meer duidelijk is over het programma, krijgen alle inschrijvers bericht hierover.
-
- SGV Novice
Dankjewel voor het antwoord, dan wachten we gewoon af.
- T-O
- Site Admin
Na loting is aan de inschrijvers die helaas niet kunnen deelnemen, zojuist een bericht daarvan verzonden.
- T-O
- Site Admin
Naar verwachting ontvangen woensdag 6 december alle deelnemers aan dit bezoek de bevestiging en het programma met tijden.